1. De verlichting van de gebouwen "E" en "R" zal worden aangepast. Alle standaard lampen worden omgezet in LED verlichting. In de gangen van de bergingen en de afvalruimte worden lichtsensoren geplaatst.
  2. Wij wachten op offertes van twee bedrijven die bereid zijn de ventilatie schachten te reinigen. Dit naar aanleiding van een vraag tijdens de algemene ledenvergadering.
  3. Om kosten te besparen zullen wij overgaan naar een andere energiemaatschappij: VVE Select. Deze maatschappij biedt goedkopere energietarieven voor VVE's.
  4. De tuinman zal zijn werk voortzetten in 2019.
  5. Het administratieve werk van mevrouw Coby van der Stoop wordt, op eigen verzoek, overgenomen door mevrouw Ina Dol-Quint. Mevrouw Coby van der Stoop blijft wel lid van het bestuur.
  6. Het MJOP wordt door de heer Dennis Hoornsman en de heer Bert Paap verder ingevuld met zaken die van belang zijn voor het onderhoud van onze gebouwen. Het belangrijke thema "duurzaam wonen in de toekomst" zal in het MJOP worden opgenomen. Uiteindelijk gaat het MJOP naar de leden van de VVE de Waterappartementen.
  7. De administratieve afhandeling van niet automatische betalingen van de servicekosten kost onze VVE de Waterappartementen extra geld. Het bestuur heeft unaniem besloten voor de niet automatische betalingen van de servicekosten administratiekosten in rekening te brengen.