1. Het is de bedoeling dat wij overstappen naar een andere energieleverancier, VVE energie select. Deze leverancier levert tegen een voordelig tarief aan ons elektriciteit.
  2. De heer Dennis Hoornsman en de heer Bert Paap gaan op 9 april verder met de ontwikkeling van het MJOP.
  3. Wij zijn druk bezig te zoeken naar een bedrijf om onze ventilatieschachten te reinigen. De twee bedrijven die ons een offerte hadden uitgebracht, hebben wij geweigerd omdat de koster te hoog waren. Eén bedrijf rekende zelfs €175,= per woning. Helaas is het bedrijf die ons een aantal jaar geleden heeft geholpen niet meer beschikbaar.
  4. Namens het bestuur is contact opgenomen met de gemeente Heerhugowaard over de ter beschikking stelling van de containers met een oranje deksel. Deze containers zijn voor plastic afval en alleen de laagbouw woningen zouden zo'n container krijgen. Het verbaasde het bestuur dat een gebouw aan de Tjaarlingermeer wel deze containers ter beschikking heeft gekregen. Wij hebben tot nu toe nog geen reactie van de gemeente gehad.
  5. Het is nog niet mogelijk €1,50 administratiekosten in rekening te brengen als de eigenaren de servicekosten niet automatisch laten overmaken naar de rekening van het bestuur. Eén en ander wordt aangepast op de website.
  6. In een appartement kunnen calamiteiten voorkomen. Soms zijn deze kosten voor de eigenaar en in andere gevallen zijn de kosten voor de VVE de Waterappartementen. Het is niet duidelijk omschreven. In de nabije toekomst zal het bestuur van de VVE de Waterappartementen precies in kaart brengen welke kosten voor de eigenaar of voor de VVE zijn. Na goedkeuring van de leden van de VVE de Waterappartementen, zal de omschrijving worden opgenomen in het huishoudelijk reglement.